2009. február 22., vasárnap

Élelmiszermarketing kiskérdések ÉM1, ÉM2

01. Mi a szükséglet?
02. Mi az igény?
03. Mi a kereslet?
04. Ismertesse a marketing-mix elemeit (4P)!
05. Mi a marketing célja?

06. Milyen három fő jellemző szerint szegmentálható a fogyasztói piac?
07. Soroldd fel a magatartási szegmentáció öt fő összetevőjét!
08. Soroldd fel a pszichografikai szegmentáció két fő összetevőjét!
09. Soroldd fel a profil szegmentáció három fő összetevőjét!
10. Mi a piacszegmentáció definíciója?

11. Rajzolja le a sikeres termékfejlesztés folyamatát!
12. Írjon 5 példát az ötletgyártási módszerekre.
13. Milyen négy tényezőre keresik a választ a szakemberek piaci tesztelés során fogyasztási cikkek esetén?
14. Széles körű piaci bevezetés esetén milyen piacra lépési taktikákat ismer? (a mikor a lényeges!)
15. Mik a legfontosabb potenciális fogyasztók jellemzői termékbevezetésnél?
16. Mik az elfogadási folyamatot befolyásoló tényezők?
17. Rajzolja le a PLC görbét!

18. Ismertesse "7 O" kérdéslistát!
19. Ismertesse a referenciacsoport definícióját!
20. Sorolja fel a referenciacsoportok fajtáit!
21. Mi az az attitűd?
22. Milyen vásárlási szerepeket ismer?
23. Mik a döntési folyamat szakaszai?

Nincsenek megjegyzések: